
Et lille udvalg af vores samarbejdspartnere
Billy økonomisystem
Hvis du bruger økonomisystemet Billy, så kan du integrere din bruger hos Billy med din e-inkassoprofil. Med integrationen får du mulighed for at overføre sager (ubetalte fakturaer) fra Billy, direkte til e-inkasso. På den måde slipper du for processen med at skulle oprette først skyldner, og dernæst selve sagen. Man kan også sætte e-inkasso til selv at oprette sagerne, når en betalingsfrist f.eks. er overskredet med x antal dage. Integrationen sikrer dig en let og smidig inddrivelsesprocess, samt en fornuftig debitorstyring.
Dinero regnskabsprogram
Du kan integrere e-inkasso med Dineros regnskabprogram. Så er det muligt at overføre informationer derfra til e-inkasso.
Visma e-conomic regnskabsprogram
Du kan integrere e-inkasso med e-conomic regnskabprogram. Integrationen til e-inkasso giver dig mulighed for at overføre dine forfaldne fakturaer fra e-conomic til din profil hos e-inkasso.dk, hvorefter du kan starte inkassoprocessen selv.
Foreningen Danske Revisorer
Foreningen Danske Revisorer er Danmarks anden største brancheorganisation for revisorer, med små og mellemstore virksomheder som medlemmer. FDR har indgået en samarbejdsaftale med e-inkasso, så vore medlemmer selv kan følge processen fra faktura til inkasso, til favorable priser.
Xena, kort fortalt
- Regnskab i skyen – Intuitivt regnskabssystem med alle nødvendige funktioner.
- Gratis revisoradgang – Tilknyt din revisor så han kan følge med i økonomien.
- Tilbud, ordrer og faktura – Hold styr på købs- og salgsordrer.
- Abonnementer – Fakturer automatisk i faste intervaller.
- Vare- og lagerstyring – Overblik over alle varer, hvad der skal sendes og bestilles.
- Online betaling – Gør det nemt for dig selv og dine kunder med online betaling af fakturaer.
- Dokumenthåndtering – Gem og del bilag. Tag dine gamle data med.
- Rapporter – Få indsigt i virksomhedens nøgletal med forskellige regnskabsrapporter.
- Apps – Udvid Xenas funktioner med apps som fx Projektmodul, Kalender eller en webshop.
STORM Advokatfirma
STORM Advokatfirma har en specialiseret inkassoafdeling, som arbejder hurtigt, billigt og effektivt, og altid står klar til at hjælpe dig.
Ved at søge hjælp til inkasso hos en advokat, opnår du den fordel at juridiske udfordringer, f.eks. hvis skyldner har indsigelser eller der er fejl og mangel ved arbejdet, kan håndteres af advokaten i samråd med dig, så sagen hurtigt kan videreføres.
Med STORM Advokatfirma som samarbejdspartner på inkasso, er du sikker på at få hurtig, professionel juridisk bistand til alt inden for inkassobehandlingen.
FSR – danske revisorer
Der er indgået et samarbejde med gratis moduler og gode rabatter til deres FSRs medlemmer. FSR har, som en ny strategi overfor medlemmerne et ønske om at støtte op om de medlemmer, som har fokus på SMV-segmentet (små og mellemstore virksomheder med mindre end 250 fuldtidsansatte) med et medlemstilbud hos e-inkasso.
Cereda brancheorganisation
Cereda (tidligere FFB) er en brancheorganisation indenfor regnskab og økonomi med over 450 medlemmer og flere kommer til hver dag. Cereda har lavet en samarbejdsaftale med e-inkasso, så du som medlem kan få fordele her hos os.
Se medlemsfordelene her > (du skal være medlem for at kunne se aftalen).
EG One giver en hånd med under hele byggeriet
EG One er et nemt og brugervenligt it-system til byggebranchen. Få styr på økonomi, projekter, tid og materialer og ikke mindst kvalitetssikring. EG One er udviklet specielt til din dagligdag, og du får hjælp til at få endnu bedre økonomi i din virksomhed, med et tæt integreret system til projekt- og ordrestyring. EG One giver dig altid fuldt overblik over, hvordan dine ordrer og sager skrider frem i forhold til budgettet.
Et samlet system til alle dine værkstedsopgaver
Brug tiden ved bilerne – ikke på kontoret
Med EG Notaplan taler hele virksomhedens it sammen – fra mekanikerne i værkstedet til værkførerens kontor og hele vejen til bogholderiet.
Og udvides systemet med EG Mekanikerportal, kan den enkelte mekaniker selv registrere sin tid direkte på telefonen. Det gør det nemt for kontoret at se, hvor lang tid opgaven har taget, hvilke reservedele der er brugt, om der skal bestilles nye stumper, og hvilken mekaniker der har tid til at klare den næste opgave.
Kom i gang gratis
Gør som 1275 andre virksomheder og skriv dig op til gratis versionen allerede i dag. Det tager 5 minutter at oprette dig i vores system, og du kan oprette din første sag lige med det samme.