Servicefunktioner2019-04-05T11:45:37+00:00

Servicefunktioner i systemet

INTEGRATION, SIKKERHED OG BACK-UP 

Servicefunktioner i systemet

INTEGRATION, SIKKERHED OG BACK-UP 

Kommende funktioner2018-12-18T14:38:05+00:00

Vi arbejder lige nu på at få lavet flere integrationer til regnskabsprogrammer og på både at give mulighed for at registrere skyldnere i et eller flere registre over dårlige betalere, samt mulighed for at kreditvurdere kunder via opslag i disse registre.

Multi- og automatisk opfølgning på sager, er vi ved at beta-teste med en ny funktion, som gør det muligt for dig at følge op på flere sager på samme tid, og ved at aktivere ”automatisk opfølgning” på en eller flere sager. Det betyder at du med nogle forvalgte indstillinger, kan lade sagen eller sagerne, køre automatisk med de frister og med de sanktioner, som du har indstillet e-inkasso til. Derved kan du spare endnu mere tid og udnytte systemets og din egen tid optimalt.

Brug dit eget, eller vores logo2018-12-18T14:37:33+00:00

Systemet udarbejder selv unikt brevpapir for din virksomhed og du har mulighed for at uploade dit eget firmalogo, som kommer på alle de dokumenter, som du opretter i e-inkasso. Du kan også vælge at benytte e-inkassos logo øverst på dine dokumenter, selvom det stadigvæk er dig selv der inddriver gælden.

Det virker ofte mere ”motiverende” på skyldner at betale, når han modtagerdokumenter med et fremmed logo på. Som du kan se på billedet herunder, fremgår det stadigvæk, at det er din virksomhed, som forestår inddrivelsen af gælden.

Integrationer2019-01-18T14:25:11+00:00

Selvom det er ekstremt enkelt og hurtigt at oprette sager, så vil vi gerne gøre det endnu lettere for dig.

Vi arbejder derfor kontinuerligt på at etablere samarbejde med de softwareudbydere, som udvikler de mest udbredte Økonomi- & Kundesystemer og arbejder kontinuerligt på, at vi får lavet integrationer hertil og dermed sikrer, at e-inkasso automatisk udveksler data med disse systemer og herfra styrer hele din inddrivelsesproces.

Bruger du et regnskabsprogram, medlemsstyringssystem, kundesystem eller anden software du mener, at vi bør integrere til, så send os gerne en mail om det – info@e-inkasso.dk

 

e-inkasso integrerer med Billy økonomisystem
Hvis du bruger økonomisystemet Billy (www.billy.dk), så kan du integrere din bruger hos Billy med din e-inkassoprofil. Med integrationen får du mulighed for at overføre sager (ubetalte fakturaer) fra Billy, direkte til e-inkasso. På den måde slipper du for processen med at skulle oprette først skyldner, og dernæst selve sagen. Man kan også sætte e-inkasso til selv at oprette sagerne, når en betalingsfrist f.eks. er overskredet med x antal dage.
Integrationen sikrer dig en let og smidig inddrivelsesprocess, samt en fornuftig debitorstyring.

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen.

 

e-inkasso integrerer med Dinero regnskabsprogram

Du kan integrere e-inkasso med Dineros regnskabprogram. Så er det muligt at overføre informationer derfra til e-inkasso. Læs mere om det her > 

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen.

e-inkasso integrerer med e-conomic regnskabsprogram

Du kan integrere e-inkasso med e-conomic regnskabprogram. Integrationen til e-inkasso giver dig mulighed for at overføre dine forfaldne fakturaer fra e-conomic til din profil hos e-inkasso.dk, hvorefter du kan starte inkassoprocessen selv. Læs mere om det her > 

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen. Du kan også se en video af hvordan du gør her. 

I denne video kan du se hvordan du importerer betalingsinformationer fra e-conomic til e-inkasso.

 

 

Få styr på betalingerne fra dine fitnessmedlemmer 
Hvis du bruger Sport Solution (www.sport-solution.com), så kan du overføre din skyldnere til videre inddrivelse i e-inkasso, på få sekunder.

Vi anbefaler at du benytter Sport Solutions indbyggede rykkermodul frem til og med inkassovarsel, og at du med et enkelt klik, fortsætter processen herfra (inkasso) via din e-inkasso bruger.

Du knytter din Sport Solution bruger sammen med din e-inkasso bruger, via rykkermodulet i Sport Solution. Kontakt os evt. for hjælp hertil.

Som en ekstra service til Sport Solutions kunder, hjælper vi med at sætte hele dit rykkerforløb op om nødvendigt – også i Sports Solution.

Sport Solution blev stiftet i 2006 og har siden udviklet markedets bredeste og mest innovative webbaserede administrations- og bookingsoftware til fitnesscentre, sportsklubber og idrætsbranchen – et totalkoncept, der er udarbejdet og gennemtestet af de daglige brugere. Sport Solution bestræber sig på at være samlingspunktet for vores brugere, så vi medvirker til at sikre den mest optimale brugererfaring og service.

Der er adskillige fordele ved at indgå samarbejde med Sport Solution. Blot for at nævne nogle enkle:

Hjælp og vejledning: Med et team bestående af erfarne IT-udviklere, iværksættere og medarbejdere der besidder solide kompetencer inden for IT, service, rådgivning, afsætning og strategi, kan Sport Solution tilbyde uvurderlig hjælpe og vejledning.
Brugeren i fokus: Sport Solution har altid brugeren i fokus, hvilket blandt andet afspejler sig gennem vores kundeinitiativer, der omfatter ’teamet i praktik’, brush-up kurser og seminar. Herigennem har vi fået uerstatteligt kendskab til de daglige og administrative udfordringer, som vores brugere møder.
Kvalitetssikret service og udvikling: Teamet arbejder konstant på at levere et højt service- og produktniveau, hvorfor der løbende foretages brugerundersøgelser med henblik på at opretholde, forbedre og sikre kvaliteten af den service samt det produkt, vi leverer.

Sikkerhed og back-Up2018-12-18T14:35:44+00:00

Sikkerheden er i top hos e-inkasso. Alle vore servere er altid opdateret og sikret med backup af dine data.

Al kommunikation til og fra e-inkasso er krypteret. Præcis lige som når du bruger din netbank. Det kan du se og måske genkende ved, at der i adressebjælken står ”https” foran adressen. Det lille ”s” til sidst betyder, at din forbindelse er sikret med SSL.

E-inkasso kører automatisk backup af alle data. Det betyder at dine data er sikret i flere kopier og der hurtigst muligt er en server i drift igen og uden risiko for data tab.

Vil du modtage vores nyhedsbrev?

Hold dig opdateret med gode tip og tiltag i systemet, viden om inkasso og nyt fra branchen.

 Kom i gang gratis

Gør som 1275 andre virksomheder og skriv dig op til gratis versionen allerede i dag. Det tager 5 minutter at oprette dig i vores system, og du kan oprette din første sag lige med det samme.