Integrationer2019-01-18T14:25:11+00:00

Integrationer

Selvom det er ekstremt enkelt og hurtigt at oprette sager, så vil vi gerne gøre det endnu lettere for dig.

Vi arbejder derfor kontinuerligt på at etablere samarbejde med de softwareudbydere, som udvikler de mest udbredte Økonomi- & Kundesystemer og arbejder kontinuerligt på, at vi får lavet integrationer hertil og dermed sikrer, at e-inkasso automatisk udveksler data med disse systemer og herfra styrer hele din inddrivelsesproces.

Bruger du et regnskabsprogram, medlemsstyringssystem, kundesystem eller anden software du mener, at vi bør integrere til, så send os gerne en mail om det – info@e-inkasso.dk

 

e-inkasso integrerer med Billy økonomisystem
Hvis du bruger økonomisystemet Billy (www.billy.dk), så kan du integrere din bruger hos Billy med din e-inkassoprofil. Med integrationen får du mulighed for at overføre sager (ubetalte fakturaer) fra Billy, direkte til e-inkasso. På den måde slipper du for processen med at skulle oprette først skyldner, og dernæst selve sagen. Man kan også sætte e-inkasso til selv at oprette sagerne, når en betalingsfrist f.eks. er overskredet med x antal dage.
Integrationen sikrer dig en let og smidig inddrivelsesprocess, samt en fornuftig debitorstyring.

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen.

 

e-inkasso integrerer med Dinero regnskabsprogram

Du kan integrere e-inkasso med Dineros regnskabprogram. Så er det muligt at overføre informationer derfra til e-inkasso. Læs mere om det her > 

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen.

e-inkasso integrerer med e-conomic regnskabsprogram

Du kan integrere e-inkasso med e-conomic regnskabprogram. Integrationen til e-inkasso giver dig mulighed for at overføre dine forfaldne fakturaer fra e-conomic til din profil hos e-inkasso.dk, hvorefter du kan starte inkassoprocessen selv. Læs mere om det her > 

Integrationen sættes op når du er logget ind i e-inkasso, og findes under “Indstillinger” i topmenuen. Du kan også se en video af hvordan du gør her. 

I denne video kan du se hvordan du importerer betalingsinformationer fra e-conomic til e-inkasso.

 

 

Få styr på betalingerne fra dine fitnessmedlemmer 
Hvis du bruger Sport Solution (www.sport-solution.com), så kan du overføre din skyldnere til videre inddrivelse i e-inkasso, på få sekunder.

Vi anbefaler at du benytter Sport Solutions indbyggede rykkermodul frem til og med inkassovarsel, og at du med et enkelt klik, fortsætter processen herfra (inkasso) via din e-inkasso bruger.

Du knytter din Sport Solution bruger sammen med din e-inkasso bruger, via rykkermodulet i Sport Solution. Kontakt os evt. for hjælp hertil.

Som en ekstra service til Sport Solutions kunder, hjælper vi med at sætte hele dit rykkerforløb op om nødvendigt – også i Sports Solution.

Sport Solution blev stiftet i 2006 og har siden udviklet markedets bredeste og mest innovative webbaserede administrations- og bookingsoftware til fitnesscentre, sportsklubber og idrætsbranchen – et totalkoncept, der er udarbejdet og gennemtestet af de daglige brugere. Sport Solution bestræber sig på at være samlingspunktet for vores brugere, så vi medvirker til at sikre den mest optimale brugererfaring og service.

Der er adskillige fordele ved at indgå samarbejde med Sport Solution. Blot for at nævne nogle enkle:

Hjælp og vejledning: Med et team bestående af erfarne IT-udviklere, iværksættere og medarbejdere der besidder solide kompetencer inden for IT, service, rådgivning, afsætning og strategi, kan Sport Solution tilbyde uvurderlig hjælpe og vejledning.
Brugeren i fokus: Sport Solution har altid brugeren i fokus, hvilket blandt andet afspejler sig gennem vores kundeinitiativer, der omfatter ’teamet i praktik’, brush-up kurser og seminar. Herigennem har vi fået uerstatteligt kendskab til de daglige og administrative udfordringer, som vores brugere møder.
Kvalitetssikret service og udvikling: Teamet arbejder konstant på at levere et højt service- og produktniveau, hvorfor der løbende foretages brugerundersøgelser med henblik på at opretholde, forbedre og sikre kvaliteten af den service samt det produkt, vi leverer.

 Kom i gang gratis

Gør som 1275 andre virksomheder og skriv dig op til gratis versionen allerede i dag. Det tager 5 minutter at oprette dig i vores system, og du kan oprette din første sag lige med det samme.